fem myror är fler än fyra elefanter

Altså jag har kännt mig allmänt flummig denna veckan. Så idag när jag kom hem från stan så hade varken jag eller syrran käkat något så sa jag att jag käkat hamburgae igår, så sa hon men kan vi inte ha det idag med pommes? Så jag bara, jo ifall du gör pommesen och jag hamburgarna, så fick det bli. När jag tagit min första tugga så bara börja jag sjunga, det är dressingen i hamburgaren som gör'et ! ;D
Kommer ni inte ihåg den O sången från fem myror är fler än fyra elefanter? Kollade på det jätte mycket när jag var liten eller igentligen under min livstid så har jag kollat på det när jag fått chansen, så man har några repliker & sånger i huvudet, hahaha! ;D
 

Kommer ni ihåg? ;D


Det blev ingen fakta om stadsteatern, har bara klipt in lite i ett dokument som jag får renskriva sen, har lite stödord iallafall. Slog även en pling till sandra, så vi bestämde att vi skulle ta en dag på stan och bara mysa och in på espresso house! (: Ska nog även handla dom skorna i morgon på H&M och sen gå in på telenor och höra om det finns garanti på headsetet, för att den ena hörluren har slutat fungera :( Så i bästa fall hoppas jag att jag får ett par nya, för att annars så kostar dom närmare 300:- , eeeeh ja? oooooh, i morgon får jag även min plattång, iiih!

Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag pallar med morgondagen, men först ska jag kolla lite på vänner som alltid! ;D
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Marielle

Du glömmer väl inte tävlingen, där du kan vinna priser värda över 500kr? :-) Kika in hos mig för att vara med och tävla! Kram

2009-02-13 @ 08:01:59
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: naliie

ha en trevlig dag :)

2009-02-13 @ 08:49:03
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: Emilie L

Tack skall du ha söta du! :)

2009-02-13 @ 15:49:30
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0