Du är vad du äter

Kollade precis på du är vad det äter. Altså jag är nog ett stort fan av det programmet. Har följt det många år, ända sen det starta typ, helt sinnes! Lixom det handlar om samma saker var gång men man tröttnar ändå aldrig. men men favis är när det är kändisar som är med. Idag drog det somsagt igång ännu en sesång & idag var det med Sanna Bråding. Snacka om vilken förebild altså. Tänk bara att vara så stark att vara med i det programmet men hennes problem i det förflutna droger, alkohol m.m. & hur vacker är inte den kvinnan altså?! Det är inte många kvinnor som klär i snaggat hår men hon gör det fan e mej! Hon spacklar sig inte iheller som vissa andra som tex charlotte perelli... Utan hon är helt naturlig. Det var ett mycket bra program ikväll helt enkelt.



Hade tänkt att sammla ihopa mig inför natten nu. Ska lägga fram kläder för i morgon & kanske kolla på en film eventuellt vänner (: jag vet att klockan är bara lite över 9 men har man chansen att gå och lägga sig tidigt så gör man det ;P

Snacka om att man kommer ha motivation att gå upp i morgonbitti. Fick reda på att vi bara har företagsekonomi i morgon med lite ögongodis. (läraren är hur sööt som helst) Sen är det utvecklingssamtal, så är vell hemma till när ellen börjar i morgon! (:

Natti natti :*

Kommentarer
Postat av: Emma

jag såg också det programmet. Gillar sanna :)

2009-02-05 @ 21:37:16
URL: http://emmajjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0