Back to hell!

Såja då var man tillbax till skolan igen & jag är redan trött! Känner mig inte allt för motiverad men men.. Var ju rätt så trött idag iockmed att det blev rätt så sent igårkväll. Men jag har klarat av dagen iallafall. Skulle igentligen jobba ikväll men fick ett mess att jag inte skulle helt plötsligt. Men jag hoppas att jag får något på torsdag. Så idag ska jag plugga lite när jag ändå har tid men först ska jag nog packa. Vill få bort alla kläder nu så man vet vad man kan använda i veckan ;P
När jag kom hem så käka jag lite tacos från helgen, muuuums! Också satt jag och bläddra i netto bladet som kom med posten idag och kolla vad som kom upp mitt i

Upptäckte mig själv av att jag satt med hakan nästan ända nere  bordet. Fick fan ont i käkarna. Netto nästa eller? Måste bara köpa fast vet inte vad jag ska ha det till. Men mina päron kommer dampa på mig så ska nog bara köpa servetterna (:
Nej nu ska jag gå och packa & lyssna på baby godbye - EMD!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0