Hej då!

Heeeey!
Hoppas ni fick en lika bra och galen jul som jag fick? Min mest oväntade julklapp var nog ett par vicrotia cuotore gummistövlar. Har velat ha ett par gummistövlar jätte länge, så när man minst anar det... Sen fick jag även en ny kamera. Ska testa den lite nu de kommande dagarna. För om ett litet tag när pappa är klar så bär det av till Schweiz med ett litet flyttlass. Så vi är vell framme i kväll någon gång och sen ska vi till IKEA på måndag och köpa mer saker till lägenheten och sen kör vi hem igen den 30. Inte illa! ;)
Nej, nu ska jag se hur pappa ligger till om vi ska köra snart? - take care, PUSS :*
Ser ni en bil som pumpar lady gaga så kan det vara vi som kommer farandes! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0