Dagens i-landsproblem!

På fredag är det Malmö festivalen som gäller! Men ska redan sticka till sandra i morgon så typ ikväll måste jag redan bestämt mig vad jag ska packa ner & ha på mig. Outfiten ska matcha både till fest & festival (på kvällen då det kan vara lite kyligt så man måste nästan ha vinterkläder på sig. Fast på festivaler brukar det ju vara varmt med allt folk + att man har lite alkohol i kroppen.. aja). Jag har en massa att välja mellan men vad blir bäst? Funderar mellan shorts / jeans / tights - blus / tisha - gladiator / klackar / tygskor - klänning - kavaj / jeasjacka? Hatar att man har så mycket att välja mellan, för att man kan aldrig bestämma sig. Får vell höra med sandra sen vad hon ska ha på sig & sedan får vi se hur det slutar! ;)
Nej, nu ska antiktet få en liten skrubb, behövs! Ser nästan ut som en prickigkorv.. Sen måste jag städa klart på mitt rum!!!  PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0