Sovrutiner

Altså jag måste seriöst byta sovrutiner! Hur knäppt låter inte det? haha! Men när jag ska lägga mig så kollar jag alltig på någon serie eller en film på datorn och det jobbiga är att den susar. Så jag vaknar av det ljudet var morgon, det är super jobbigt! Och jag hatar att gå och lägga mig när det är mörkt & tyst, men jag får vell försöka. Eller så kan jag försöka stänga av datorn innan jag håller på att somna, men det är ju inte så lätt, haha! Sen har jag funderat på timer på datorn men det är heller inte så bra för datorn att stängas av pang-bom. Vilket problem altså, haha!
Nu är jag iallafall vaken pga. datorn ;P Så nu ska jag gå och brygga mig några koppar kaffe och käka en god frulle framför tv´n! (: - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0