som man bäddar får man ligga





Idag har jag varit igång sen kl. 10 då jag och pappa hämta ett släp på macken. Äntligen har jag hämtat min efterlängtade säng, wiiihooo! Mitt rum blev helt flötsligt mycket snyggare (;
Har även dammat av fia med hutt som ligger och väntar nu på sängen. Det är ju Bjuvsfestival i helgen så idag kommer några vänner hit, vi ska snacka, spela & ha kul och sen sticker vi ner i byn. Fast ska ner där nu snart och kolla på karnivalståget (: Det regna precis, hoppas nu att det inte kommer mer, har ingen lust att stå och frysa i regnet. Höres - PUSS :*
förresten nu när jag har ny säng ska jag försöka vara bätte med att bädda den, haha! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0