Snabbis

Har typ inte haft lust att blogga idag, hoppas att lusten kommer snart iallafall.
Idag har jag varit i skolan, jag blir så trött på den altså. För att de verkar som att dessa 3 åren går ut på att ha håla. Idag hade vi håla i typ 2½ timme :| men duktig som man är så stanna man kvar. För att det var första lektionen i engelska för turism så ville inte missa det. Men hade det varit svenska eller nått så hade jag ju såklart gjort raka motsatsen, höhö!!  Så på håltiden tillbringade jag och sandra i bibblan vid datorerna. Jag satt och bläddra i det senaste # av ELLE medans sandra höll på att fjanta sig, hahahaha! ;P
Jag kom hem perfekt till gossip girl idag, altså runt 4 tiden. Jag kolla på det och sen hade mamma grillat & gjort rattatuile (eller hur det stavas, men min stavning ser helt ok ut? :P) Nu är jag så mätt & trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen men jag tror nog att jag ska in i duschen och raka benen, kanske även blir en dusch så jag får lite extra sovmorgon i morgon? (; - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0