Nyttiga elin

Ska försöka blogga som jag gjorde innan jag stack till mallorca då jag la in bilder och sont. Men har man inte haft internet på 3 veckor så.. Trodde att jag inte skulle överleva 3 veckor utan internet men det gick hur lysande som helst. Innan jag stack till mallorca så satt jag mycket vid datorn men nu känner jag mig inte alls lika beroende. Lixom jag satt konstant på bloglovin nergrävd med att läsa en massa bloggar och klicka runder. Men nu föredrar jag att starta ett vänner eller sex and the city avsnitt istället (: Tror att de 3 veckorna på mallorca gjorde mig bra. Låvar att jag kanske lägger in bilder snart! ;)
Idag hade jag körtid 8.50 i en timme. Idag tränade jag att backa runt hörna och parkera, det gick vell bra.. Sen körde jag hem igen med mamma. För att ta en snabb kopp kaffe. Var helt kaffe sugen hela morgonen. Sen skulle vi hämta upp mormor så övningskörde jag in till stan igen. Medans mormor var hos doktorn så gick jag, mamma & syrran en runda på stan och sen körde vi till väla när mormor var klar.
Nu sitter jag här med en cola & käkar orios, hur nyttig är nu jag? Men jag är hungrig men mamma ska nog börja på maten snart... PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Mikaela urbom

Tack så mycket :) !

kram

2009-08-04 @ 16:53:41
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Cristian

Gotta luv the cookies! :)

2009-08-05 @ 01:08:28
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Isabel

Orios? :)

2009-08-07 @ 00:56:36
URL: http://aizah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0