Hello kitty vs. Svamp bob



Idag var jag sugen på toast till frulle & då använder jag såklart mig av min svampbob-toaster som jag fick av syrran för några år sedan. Hade tyvärr inget toastbröd här hemma så jag fick ta lingongrova, hahahaha! men det gick lika bra! ;) Morgonkaffet drack jag ur min älskade hello kitty mugg som jag fick som namnsdagspresent av laura i fredags när vi besökte sanrio affären i Palma (:
Vad som händer idag är det bara gudarna som vet.. Syrran ville till väla. men det är så fint väder & jag pallar inte väla. Måste hålla i pengarna. Sa till mig själv för några dagar sen att jag skulle ha köpstop hela augusti men det sprack ju dirr. För att igår lura mamma in mig på familia i hyllinge och sen var det kört, hahaha! ;D kan visa vad jag köpte senare + alla hello kitty & allt jag köpte på mallorca. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen får vi se vad som händer. PUSS :*

Kommentarer
Postat av: melissa

haha svampbob-macka :P

2009-08-05 @ 23:52:02
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Isabel

Haha härlig macka :D

2009-08-07 @ 00:55:48
URL: http://aizah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0