GO GIRL!





Bilder lånade av snygga
Carolina




IKVÄLL VANN JAG GYNNINGS PARFYM, GO GIRL!
Motivation varför just jag förtjänar att vinna go girl

"Heeeeej Carolina!
Tack för en underbar blogg. Följer dig var dag & jag älskar det!!
Det är en sak som står högst upp på min önskelisa & det är din parfym, go girl! Innan så var det carolina herrera 212 sexy som jag ville ha. Men jag har inte köpt den än för att jag väntade ivrigt på din parfym och nu har den äntligen kommit ut!!
Vill du veta en löjlig sak? När du gjorde din egna parfym "i huvudet på gynning" så trodde jag verkligen att den kom ut. Så jag gick in på kicks och leta som en galning för att trodde att den såldes där. När jag insåg att den inte gjorde det så började spanandet i andra parfymeriburiker. Efter några månaders letande så insåg jag att den aldrig släpptes : (
Så nu har jag väntat i flera år efter din parfym så det är därför jag tycker jag är värd en flaska!
*Fattig student som jag är så har jag tyvärr inte råd med någon ny parfym så får jag inte den nu så får jag vänt ända till julafton då jag ska tvinga någon i släkten köpa den till mig!! för att vill verkligen ha den. Lukta på den för någon dag sen & den luktade himmelskt!!
Puss & kram
"

Ingen kan förstå hur glad jag är!! Tänk jag är en av dom fem som vann & där var typ över 200 tävlande. Men jag tycker att jag förtjänar den! (;


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heej, hoppas allt är bra! Fin blogg du har!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



2009-08-28 @ 11:23:11
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0