First day at school

Jag kan säg att dagen börja ju inte så bra. När alarmet ringde på klockan i morse kl 8 så ville jag inte inse att den ringde så jag somna om men tur så vakna jag några minuter senare av mobilen igen och insåg då att jag var tvungen att palla mig upp. Såklart så var bussen försenad men jag och sandra han precis till kl. 10 då vi börja. Idag var det mest en massa papper & info. som vanligt. Vi fick en ny klassföreståndare som är helskön & liknar som peter swartling (eller hur det stavas). Såklart var han lite snurrig och förvirrad som dom flesta lärare vi har så första dagen har man håla, lyckat?! Vi tog bussen (palla inte gå) in till stan för att jag skulle lukta på go girl, hihi!



När jag kom hem så var jag lite hungrig så det fick bli den klassiska komma hem från skolan maten, snabbmackaroner & korv, hihi!! ;D


Just nu sitter jag här på mitt rum och dricker kaffe, var så kaffesugen, pheeew!! Fast nu är jag rädd att jag inte kan sova inatt. År lite rädd för att dricka kaffe under dagen för att ibland har jag svårt för att somna.. Men vad ska man göra för att stilla sitt begär? Har dom förresten koffeinfritt kaffe här i sverige sånt som dom har i USA? isåfall ge mig, fast det säger att de inte är lika gott. Får vell testa när jag kommer dit! ;)
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det Gossip girl. Ni har vell inte missat reprisen dom sänder på kanal 5 om eftermiddagarna? - PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Tittar in på din blogg och önskar dig en fortsatt trevlig tisdagskväll! :D

2009-08-25 @ 16:39:06
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0