en hel sandstrand i ögonen

Nu fattar jag hur folk menar när man är lite grusig i ögonen. För att just den känslan har jag i ögonen nu, helt grusig ;P (ni vet det talesättet) Ikväll tog jag initiativet (eller hur det stavas) för att börja på min geografi tenta eller vad man ska kalla det för. Deadlinen är den 15 sep. och jag har haft hela sommaren på mig och börjar veckan innan vi börjar skolan, men jag har iallafall några veckor på mig ;P Får se hur mycket jag pallar om jag bara satsar på VG eller MVG? Tycker att geografin inter har varit så givande som jag trodde det skulle bli.. 
Har även klabbat hela dagen med foto till mitt busskort som kom i torsdags. Skrivaren fungerar inte här hemma så fick maila bilderna till pappa på jobb så han fick skrivit ut de där, men det blev ju värsta närbilden på mig & jag ska stå ut i ett helt år, hur ska detta gå? Men jag får vell överleva, haha! ;D 
Just nu håller jag på att uppdatera programvaran på min mobil, hallå typ 1½ år senare, haha! ;D Men den stänger typ av sig hela tiden och det är vell ett tecken på att jag kanske borde göra något.. Ska snart gå och lägga mig iallafall när jag pillat lite med dethär - PUSS :*  

Typ såhär blev det.
Men om jag sitter på bussen eller tåget
ensam någon dag & jag kollar på kortet så 
kommer jag ha något roligt att skratta åt iallafall
& bilden har med sig lite minnen för den delen! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0