elin babblar

Klassträffen igår var jätte trevlig! Vi satt och snacka gamla minnen också printa jonas ut talet som han & frida höll när vi sluta nian, så kul det var att läsa. Tänk nästa år tar flesta av oss studenten, wiiihoooo! ;)
Fast idag är jag rätt så trött, för att jag bor ju granne med en skola och småskitarna börja tydligen idag och de höll på att skrika kl. var närmare 10 men ändå!! Det är inte första gången, tur att det har varit lite halvtaskigt väder nu i sommar & att jag har varit på mallis i 3 veckor för att jag har blivit väckt så många gånger och jag blir inte på det bästa humöret när någon väcker mig. Så nu vet jag att jag ska sova med fönstret stängt inatt, haha! ;D
Dagens planer är vell inte så speciellt frestande.. Måste fortsätta med min geografitenta & försöka komma lite längre på min körteori. Men först ska jag gräva långt in i frysen för att se ifall jag kan finna något att käka, har typ ingenting. Tur så är man duktitg på att laga mat så det är bara till att använda fantasin (: - PUSS :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0