Vilken dag altså!

Idag låter jag rubriken tala för en stor del av detta inlägg.
Imorse vakna jag & sandra typ vid 9 så gick vi upp och käka frulle och gjorde vid oss. Medan jag klädde på mig så kollade sandra upp när bussen skulle gå in till stan. Hon fråga mig ifall jag kunde vara klar om 5-10 min för att då skulle bussen gå. Det vlev lite stressigt i slutet så det fick bli att jag stoppa ner min smink nessesär i väskan så kan kunde sminka mig vid ett annat tillfälle. När vi stängt & låst dörren och joggat en liten bit så kom jag på att jag glömt min mobil så det var bara till att springa tillbax. Fast vi hann till busshållsplatsen fast vi stod på den motsatta sidan så vi kom tyvärr aldrig på den bussen. 9 Minuter senare kom där en annan buss till det stället vi stod på hela tiden. Medan vi vänta på bussen så passa jag på att sminka mig.


I´m cover girl!



när vi väl hoppat på bussen så var det klabb med betalningen för att vi har ju inget busskort så vi fick messa iställe & vilket äventyr det var! Vi gick långt bak i bussen för att jag kände för det men sen blåste det bara varmt från fläktarna så att vi höll på att dö så vi fick flytta fram istället & klabba med betalningen. Och det roliga var att jag hade en fjäder i håret (se bilden åvan) som sandra satt på mitt huvud. Jag tänkte ju inte på det så där gick jag med en fjäder i håret, haha! Men tur så kännder man ingen så man behöver inte skämmas ;P

äntligen har vi bytat till spårvagn och är påväg in till nordstan! ;D



 


När vi kände att vi shoppat klart på nordstan så käka vi pizza/sallads buffé
på pizza hut tills vi mådde illa, men gott var det! ;)




Efter maten stack ut på stan istället och flumma oss, vad fanns det i maten igentligen? ;D
Sen blev det även en sväng på avenyn (:




Sandra & jag på spårvagnen


Efter att vi varit inne i en helt sjuk butik där dom reade ut allt på 30:-, 50:-, 100:- & 75%
altså det var typ jeans för 100:- men dom var ju som dom var. Men jag fann mig iallafall
ett cheap monday linne för 30:- så jag är nöjd ;) Iallafall efter det så tog vi spårvagnen till ett
ställe där sandras moster hämtade upp oss för att vi skulle kolla på när sandras kusin
tränade karate. Men vi satt mest och snacka.  (: När vi var klara där så blev vi sjutsade till ICA
för att idag skulle vi laga mat till joakim  (:



Tillslut så blev det faktiskt en mycket god woook (: Vi bara inprovisera lixom.
Detta köpte vi på ica; nudlar, wook-grönsaker, coocos mjölk, lövbiff & osaltade cashewnötter
Så bara rörde vi ihop allt typ. Ingen visste hur det skulle sluta, men det smaka hur
gott som helst iallafall. Under tiden när vi stod och kocka så kom vi på ett nytt
koncept till ett nytt matprogram som vi måste typ skicka in till TV 4 ;D


Efter att vi spelat wii mario-cart så ska vi gå och lägga oss nu. Jag ska ju hem tidigt i morgon, bussen går 10.00. Det står att de ska ha trådlöst internet men det får vi se i morgon? Men vi ses när vi ses!!
PUSS :* & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0