heldag i hyllinge

Idag har jag varit i skolan från 8.10-11.30 typ. 11.50 tog jag och sandra bussen hem till min farmor och farfar för att möta upp laura, joan & min syrra. För att idag så köka vi hemma hos dom och sen stack vi till familia, men det är ju som det är... haha! ;D Sen stack vi hem till f&f igen för att dricka kaffe, fatta vad kaffesugen jag var ;P Sen skulle sandra till ängelhom så jag & farfar sjutsade henne till åstorp så hon kunde ta bussen där ifrån ;) 
Ikväll har vi inte hittat på så mycket. Vi har spelat guitar hero och nu sitter vi och spelar crash bandicoot som laura köpte igår, haha! ;D Älskar det spelet, måste fan ha ett jag med. Men först så måste jag nog skaffa mig ett minneskort ;P 

Imorgon är det väla som gäller för vår del och sen på kvällen ska vi till olympia och kolla när hif spelar ;) Hoppas att henke ska spela imorgon annars så blir jag suuuur ;P haha!
Har tyvärr inga bilder från idag har inte pallat ta några men laura har som hon ska skicka sen när hon kommer hem till palma. Så jag får bjuda på gårdagens bilder istället ;)

 
soo cute!!

¨
Laura & jag på väla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0