Ursäkta mitt beteende!

Sen i går har jag kännt mig helt konstig, helt negativ lixom. Känns som att jag inte pratar lika mycket som jag brukar. Vet verkligen inte vad som har hänt? Men för er som tycker att jag är konstig, förlåt. Ska försöka bättra mig! Tror nog mest att jag är trött och att vi har så stresigt den sista tiden nu i skolan. Ska bli skönt med lite långhelg denna helgen iallafall (:
Så därför ska jag nog gå och lägga mig nu när jag känner att jag har tid för det. Känner att jag vill vara pigg inför morgondagen då klassen ska till lund och bli guidade av elever som också går samma program som vi, turism fast i lund då ;P
Känner på mig att det kommer bli en lååååång dag i morgon. Men först ska jag kolla lite på vänner. Blir den 2a sesången ikväll faktiskt, det var ett tag sen ;P
god natt!! :*  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0