SKÅL!

sorry för dålig uppdatering idag. ska skriva om min dag i morgon. men just nu sitter jag hos sandra. Vi har suttit på hennes balkong typ hela kvällen och druckit vin och rökt vattenpipa och haft svin roligt!!! Imellanåt så har vi kollat på youtube. När jag har tid ska jag lägga upp youtubes roligaste kipp just nu!!
PUSS ses i morgon! :*
& SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!




P.S. fyller 18 den 15 maj typ mindre än en månad!!!!!!!!
FY FAN vad jag saknar laura & joan.
Men som sagt mer om vad som har hänt idag kommer i morgon! ;) & även bilderna från malmö!
PUSS :*



FLÄÄÄÄÄÄÄSCHT!!! ;D     this word are didicated too you sandra :*


Kommentarer
Postat av: sandra

Ähj, jag tuppar av på dirren!!!!!!!!!



POSSHAJ!!!!

2009-04-17 @ 23:58:49
URL: http://barazandra.webblogg.se/
Postat av: sandra

Fan elin! vi (J)äger stället :D hahaha!!!

2009-04-17 @ 23:59:06
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0