shut up chicken the easter is over

Så, det var detta påsklovet. Fast denna skolveckan kommer vara rätt så soft för min del. I och med att laura & joan är här så vill jag ju såklat spendera min tid med dom och istället för i skoan. Så jag ska gå fram till lunch och sen ska mina päron sjukanmäla mig. De sa att det tyckte jag hade varit mycket i skolan så att jag kunde få ta lite ledigt ;P
Så i morgon har jag spanska från 9.30-11.15 sen sticker jag, joan, laura & mamma till väla, mohaha!

Idag har vi gått en runda i bjuv & sen gick vi hem till mormor för att käka. 5 minuter senare så kom mamma, pappa, syrran & hennes kille. Vi käka somsagt kötbullar med potatismos och till efterrätt så blev det äppelkaka, muuuums!!

Just nu sitter vi och spelar guitar hero men laura börjar bli lite uttråkad så vi ska nog snart sjunga singstar, haha! ;D
Tyvärr så har jag inte tagit några bilder idag men det har laura så ska få dom sen när hon kommer hem från mallorca ;) Så ni får vänta tills nästa vecka, tror jag ;P
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0