Konfirmation!

Igår så var jag typ borta hela dagen. Konfirmationen började 11 i kyrkan så man måste ju vara där lite innan så man får en plats i kyrkan och det fick vi ;) Jag måste bara säga att det var en jätte bra konfirmation. Jag måste erkänna att jag tyckte den var bättre än min, haha! ;D Hon som konfirmerades är min mammas bästa vänns dotter, Jenny. Så jag har typ kännt dom i hela mitt liv. 
När det var slut körde vi hem till konfirmanden. Vi fick lite champagne till fördrink och chokladdoppade juggubbar & physalis, muuums! Sen var det present öppning, Jenny fick 2 st. Thomas Sabo barlocker. Snacka om att jag var avundsjuk, vill också haaaa!!
Sen gick dan vi käka, snacka och drack lite vin. När de sista gästerna gått så blev det fest? Hahaha! Nej, men vi grilla lite hamburgare, drack vin och skratta jätte mycket! Tänk att man alltid har så kul med dessa människor ;)
Runt 12 tiden avruna vi och gick hem.


Present dags! (:



När vi satt och käka Kvällsmat ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0