jag pallar inte mer.

Hey hey!
Idag var jag uppe med tuppen kl 7 typ. Skulle på simmtävling idag och vara tränare i ängelholm. Men det var ganska så soft för att det var bara en simmare (:
Har precis käkat lite och måste snart sätta igång med pluggandet. Är helt förvirrad, måste sätta mig ner och kolla igenom vafan vi håller på med i skolan. För att allting kommer nu lixom och jag hinner inte med :( Jätte jobbigt!! Men först ska jag göra klart ett arbete som vi har på engelskan. Det skulle igentligen varit klart till förra veckan men jag har ju varit i gbg och sen har laura / joan varit här så känner inte alls att jag haft tid och sen har jag slarvat bort pappret om vad man ska ha med i arbetet och sont, gaaaaaah! Så det kommer gå åt helvete i morgon men det gör ju allt annat än då så... Pallar fan inte mer!! 
VILL HA SOMMARLOV NUUUUUU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0