Ingen fattar hur jävla trött jag är!

Guuuuud altså!
Idag åkte klassen till lund för att lyssna när lundaeleverna guidade oss. Men altså guuuud vad lång tid det tog och alla hann  inte äns men att guida, helt sjukt altså., Vi gick runder i Lund i ca. 3 timmar, kan ni fatta?
Jag är helt slut nu iallafall!
När jag kom in till helsingborg igen så tog jag bussen upp till lantz körskola och skrev in mig X i taket eller vad? Så ska gå på första kursen nästa vecka, fan vad skönt att komma igång nu. Fyller ju 18 om typ 2 veckor, wiiiihhoooo!! ;D
Sen tog jag bussen till väla för att mamma var där & då passa jag på att köpa mina skor som jag kollat in innan.



Lixom 399:- tycker jag är ett rimligt pris för ett par gladiatorsandaler. Prövade ett par svarta från vagabond förra året, men iockmed att jag har så smala vrister (heter det så?) så passa de inte på min fot. Men nu när jag väl funnit några som jag tycker är snygga & billiga så va fan ;P Jag har oftast 38 i storlek men dom som jag köpte var 37, men men.. Det är vell olika från sko till sko? Tycker det låter litet iallafall ;P

Nej nu ska jag läsa några bloggar och kanske fixa lite inför morgondagen sen blir det sängen innan kl 22.00 iallafall, om jag inte däckar innan förståss, för att ögonen ser inte nådiga ut just nu, hehe! ;D
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tack sötnos! :)

2009-04-29 @ 21:36:05
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Olessia

lägg dig :D

2009-04-29 @ 21:53:09
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0