Hey från Göteborg!

Är jag i göteborg eller är jag i göteborg? ;D
Resan hit gick jätte bra & vi har det super bra här. Dom vi bor hos är hur gulliga som helst, vi bor hos sandras släkt. När vi kom hit så köpte vi pizza och hade jätte trevligt. Sen drack vi thee & snacka. När jag & sandra gått och lagt oss så snacka vi ett bra tag långt in på natten om allt från himmel & jord. Och även en massa privata grejer, hahahaha! Men det som vi snacka om i det rummet stannar i det rummet, ellerhur sandra?! ;D



Sandra på tåget.
Hon fick sitta och hålla min väska sällskap (:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du? deeeeeeeeeet håller jag med om. stannar i götet :D

puss på dig, trots att du sitter typ tio cm ifrån moi :*

2009-04-06 @ 17:55:45
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0