Full rulle!

Altså jag kanske ska börja starta en natt-blogg istället? För att jag bloggar typ bara på natten nu mera. Men det är nog bara för att det är lov och att jag har så mycket att göra.
Igår somna vi vid 2-3 någon gång? Jag & sandra låg och snacka om hur många kändisar som kommer från skåne, haha! ;D  I morse vakna vi nog vid halv 8 skulle jag tro? snacka om att vi var döda. Men vi skulle ju säga hej då till Joakim,( han vi bott hos, sandras mosters ex ;) Hängde ni mää?) för att han skulle iväg och jobba. När vi sagt hej då till honom så gjorde vi vid oss och packa det sista & flummade såklart, men vi var mycket duktiga med att städa efter oss. typ kvart över 9 så kom sandras moster för att hon skulle köra mig till bussen som gick kl 10.
Det stod på swebuss hemsida att de hade gratis internetuppkoppling, kiss my as and call me judy! Lixom det anslöt i någon sekund och sen avbröts det igen. Jag försökte att fixa med det i typ 1½ timme men tillslut så gav jag upp. Sen satt jag och lyssna på P3, brukar aldrig göra det men det är faktiskt en bra radiokanal ;) Johan Palm var där och snacka och sen kom Ola Salo som är sååå mycket bättre! ;) Typ kl 13.00 "landa" jag i helsingborg på knutan där jag köpte mig en båt/tåg biljet till kastrup i morgon, ska lixom hämta upp Laura & John där i morgon ;D Iallafall efter det så kunde jag inte motstå espresso house så det fick bli en kyckling bacon  macka & en mocha latte till lunch idag! ;) Jag tog det med mig och gick upp och satte mig på mammas jobb och snacka lite med hennes jobbekompisar som swisha förbi! (:  När jag käkat upp och blädrat igenom svensk damtidning så körde vi till rusta  & handla en luftmadrass som vi ska ha nu när laura & joan kommer! :)
Sen blev det hem, visa allt jag shoppat! (: & visa bilderna vi tagit och lite sont. Kl 17.00 var det dags för jobb för min del. Rögle spela ju sin sista match idag under denna sesången. Idag hade jag 4 loger fast det var bara 1 som åt och resten drack. Under kvällen skrapa jag ihop typ 48:- i dricks & sen fick jag ett påsk ägg av den logen som åt, hur gulligt var inte det?! (: Jag var hemma igen runt 11 tiden sen var det till att packa upp och nu sitter jag typ här. Helt jävla slutkörd! Hade tänkt att jag skulle läsa blogginlägg från igår & idag men känner att jag måste sova. Ska upp kl 7.30 imorgon typ för att hämta upp laura & Joan på kastrup, men det är det värt!!! (:
Oj, vilket långt inlägg detta blev, hoppas ni tyckte det var intressant?! Nej nu skriver jag bara för att det ska vara så. Här kommer några bilder från dagen sen ska jag pömsa!
PUSS & godnatt :*


Sandra & jag skrev ett urgullit tackbrev till Joakim innan vi stack.
Påskliljorna fick han av oss igår innan vi började på maten! (:



På bussen, jag fick sitta själv
Hur skönt som helst!



Dagens Lunch
Muuuuums! Men guuud som jag kladdar! ;D


 Vi synes i morgon fast då har jag sällskap av 2 majorikaner
Älskade laura & Joan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon allt bra idag? (:

2009-04-10 @ 07:31:24
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/
Postat av: sara

:( så blir jag själv med dem jobbiga ungarna ;p

2009-04-10 @ 12:28:48
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: sandra ekvall

aw, joakim ringde idag och var helt glad. han tackade så jättemycket för det gulliga brever och bad oss komma till sommaren igen så att han kunde visa mer av götet. OM du måste med! saknar dig, puss!<3

2009-04-10 @ 16:58:08
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0