Fet, äcklig & skäbbig!

Goderafton!
Sorry för att mitt första inlägg för dagen kommer såhär sent men jag har inte haft någon lust till att göra något vettigt idag. Har kännt mig fet, äcklig & skäbbig.
Dagen i korthet. Jag började skolan idag 10.30 men tog ett rätt så tidigt tåg in till stan idag för att jag inte palla stressa. Gick på typ 2½ lektion sen var jag hemma runt 3 tiden. Sen råkade jag fastna på golvet med syrran så vi kollade på gamla fotografier när vi var små. Vi fann en bild som jag aldrig sätt innan tror jag. Det var en bild på mig själv, altså jag skratta så jag fick tårar i ögonen. Men jag hoppas aldrig i hela mitt liv att den kommer publiseras på internet eller på min student, hahaha! ;D
Sen ikväll moppade jag till jobb för att träna dom små liven. När jag kom hem så visade jag mamma korten vi kollat på idag och sen kl 20.00 kollade jag på färjan. Snacka om vad sugen jag är på att åka den färjan och bara festa! ;)
Ska snart gå och lägga mig iallafall har nationella engelska B i morgon och jag vet inte vad jag ska ta mig till? Ska nog läsa igenom förberedelsehäftet vi fick av läraren förra veckan. Ska bara fräsha upp mig lite för sängen först, haha! ;D
Här kommer lite bilder från morgonen som var.


Imorse blev det frulle farmför vakna!
Mackor med kalkon & västkustsallad
& kaffe i min älskade starbucks mugg ;)


Ha llå du suddiga bild!
Dagens outfit, somsagt har inte haft någon livsglädhje idag
och det utstrålar jag i min tråkiga outfit!
Skor - H&M
Jeans - Acne
Tee - köpt i New york, pappa köpte den till mig när han var där ;P
Kavaj - H&M


Dra på trissor!
Även idag fick jag fylla i en enkät från skånetrafiken.
Förra veckan fick jag fylla i en på stadsbussen i HBG
& idag på pågatåget in till Helsingborg.
Jag har lixom alltid varit så avundsjuk på människor som
fått göra sonna enkäter och får då en liten röd bläckpenna
där det står skånetrafiken på & nu har jag 2 st. Överglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0