dagens bilder


jag blev överglad när jag fick syn på lightning mcqueen på freeport idag!! ;D


Det blev en härlig shopping idag på freeport fast
det kom en liten skur under dagens gång..


har ni spanat in den nya håraccesoar-trenden?! ;D


Super gott!!!! snacka om vad vi feta!
fast kommer inte ihåg vad det heter ;P


Dagens outfit
+ mina nya snygga brills! ;)



PEACE!

Nej, nu har nog sandra somnat brevid min sida så jag får vell börja koppla ner
& gå och fixa till mig för att sedan sova. Ska typ upp vid 9 i morgon för att försöka
göra så mycket av göteborg tills klockan 6 typ?

ikväll så tog han vi bor hos ut oss på en liten sightseen i göteborg.
Mycket trevligt!
somsagt nu ska jag gå och lägga mig
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0