Ändrade planer

Idag kände vi bara för att ta det lungt så vi åkte aldrig in till helsingborg. Pappa & Joan fixade med internet fast jag vet faktiskt inte hur det sluta? under tiden satt jag & laura och spela rummycub. Det är ett skitroligt spel som vi brukar spela när vi träffas. När jag åker till mallorca så brukar jag ta med det så vi kan spela, hehe! När vi spelat klart så gjorde jag & laura amerikanska pannkakor fast sen kom även joan och hjälpte oss (: När vi käkat upp så åkte vi på en liten roadtripp & sedan en sväng på väla typ 15 min innan dom stängde. Laura skulle ha en son för ögonen när man sover men fann ingen så kom jag på att jag har ju en massa där hemma! ;D När vi kom hem kolla vi på filmen tretton fast vi han inte kolla klart på den innan maten blev klar så vi fick pausa. När vi käkat så var det visst fotboll på tv som pappa & joan satt och kolla på & sen satt alla i soffan och kolla på matchen, jag satt vid lapopen och läste bloggar & komentera en massa bloggar med så laura också hänger med. & hon tycker att kissie är jätte hemsk!! Hahahahhah! ;D När matchen var slut kolla vi klart på tretton och sen kolla vi på girls just want to have fun. Fast jag slumra till rätt så snabbt så vakna jag igen och sa att jag kommer säkert somna igen men väck mig när filmen är slut, fast jag vakna av mig själv när filmen var slut.
Nu sitter jag här igen i syrrans säng och bloggar. Ska snart lägga mig för ska upp tidigt i morgon för att gå på IKEA/väla.
Här kommer några bilder i ett  kollage från dagen som varit, ( konstig mening men ni fattar säkert! ;D )
PUSS :*

Så mysigt!!!



En film jag sett många ggr som ja verkligen kan rekomendera! ;)



Nej, nu ska jag smörja in händerna i min handkräm som luktar vit choklad
från oriflame och sen ska jag nog kolla på mamma mia tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0