utmattad

Hey hey!
Jag gjorde som jag skulle, läsa lite företags ekonomi på bussen in till stan. Fast jag hann inte läsa hela häftet för att jag blev helt slut i ögonen. Men vattengympan gick hur bra som hälst, det känns att man tränat iallafall. Det bästa är att det är inte så jobbigt men ändå så bränner man en massa kalorier.
Just nu sitter jag och mamma och kollar på vem kan slå filip & fredrik och såklart så hejjar jag och mamma på dom tokstållarna ;D Efter det ska jag sova  ;)

puss på er! :*

jag innan träningen.
hello kitty linne & paraply-H&M
kofta & skarf-gina tricot
mammas jeans-lindex
skor-lacoste
väska-roxy

för övrigt så klippte jag min lugg idag., Har inte haft den nere på jätte länge så den hade vixit förbi ögonen. Det har lixom börjat dyka upp lite finnar i pannan så jag ville dölja dom lite diskret ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0