soft skoldag + shopping!

Hey hey!
Idag när vi kom till skolan så var lärarens barn med för att han hade ögoninflamation så han kunde inte vara på dagis. Så vi hade inte så lång dag idag. Vi hade ett litet läxförhör för att se vad vi lärt oss. Sen skulle vi göra några frågor fast när vi bara hade lite kvar så gick brandlarmet men vi skulle typ ändå ha lunch då, så det blev till att utrymma skolan. När vi stod där ute så sa läraren att vi fick gå hem. Så jag slutade 11.15 idag, så sjukt nice! ;)
Sen stack jag till väla med mamma och anna för att jag behövde handla sminksvamp & rouge. Fundera på att köpa en skjorta på cubus, men får se ifall jag köper den senare i veckan? Sen fann jag även ett par skor som jag kanske också köper senare i veckan? det kommer bli nice ;) Jag köpte även ett hello kitty kinderägg, älska!

Ikväll ska jag hem till malin och softa/synda! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0