överskottsenergi

hallå ja!
idag har jag faktiskt varit på topp humör, lite smått härligt flummig ;)
Idag på engelskan så kollade vi på the wave. Har facktiskt aldrig sett den innan men jag kan verkligen rekomendera den. För er som ej sett den så handlar den om Hitler hur han kunde styra nazisterna.

Usch vad kallt det börjar bli nu om dagarna, kännde att näsan börja rinna nu när jag gick hem från stationen. Men har fått på mej mysbyxorna nu iallafall. Idag kommer det bli lite plugg, har geografi tills i morgon. Men innan jag börjar med det så ska jag äta lite. Åt inget i skolan idag. Så nu håller mamma på att laga mat, det blir potatisbullar med bacon, låter mumsigt ellerhur ;) Senare ikväll ska jag unna mej med lite tv tittande.
Puss på er! :*

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag läste The wave på engelska på fors typ 7 ggr..

vera tyckte att det var bra för vi skulle prata om den och göra ett arbete om den sa hon. fast det blev aldrig av.

2008-09-16 @ 18:34:05
URL: http://www.rosamunde.bloggspace.se
Postat av: elin

oK! men du ska se filmen! den är sjukt gammal med dålig kvalitet men den är ändå bra ;)

2008-09-16 @ 19:45:58
URL: http://elinjohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0