höhö, im still sick

Gaaaah, är forfrarande förskyld. Fast idag mår jag lite bättre, men är sjukt trött och näsan rinner hela tiden.
Idag tvingade jag mej själv iväg till jobb, man får ju ställa upp för ungarna  ;) Men hade inte så många barn idag de var bara 5 st. När träningen var slut så kom anna och hämtade mej. Vi körde in på en parkering så jag fick övningsköra. Det gick faktiskt mycket bra, fråga själv anna! ;) 

Ikväll är jag bortbjuden på middag, men stannar där nog inte så länge. Vill bara sova och sen är det jobb i morgon, Fast kommer nog inte gå i vattnet pga. min förskyldning. 
Just nu sitter jag och lyssnar på Peter Jöback, älskar hans röst. Det är som man smälter (: 
(Lägger upp dagens outfit senare)
Puss på er! :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0