höhö, im sick!

Heey!
åååh gud, ville bara ha sovmorgon i dag. Igår började jag känna av förskyldningen och idag har det varit snäppet värre :( . Har varit helt slut, men kämpat på som vanligt. Hade företagsekonomi & konferens idag. Dagen avslutades idag med ett studiebesök på grand hotell, där vi kollade på deras konferensrum.

Just nu har jag fixat lite på datan tex. skaffat aftonbladet plus, laddat in bilder och försöker få igång min ipod. Det verkar faktiskt funka. Ska ta bort all musik så jag bara ska ha filmer på den när jag sticker till palma de mallorca ;) (får lyssna på musik på mobilen ;P)
Nej, nu ska jag gå och bädda ner mej framför TV´n är helt slut, mår inte helt 100 :/ Så ikväll blir det att stanna hemma och vila för min del :(  det blir vell att jag kollar på film/vänner
Puss på er & jag får krya på mej!



















                                                                                         dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0