hade velat ha helg en dag till!

Pheeew vilken helg. Jag som hade velat vila ut efter en vecka i skolan, men nej då.. Gick och lade mej tidigt i går iallafall. somnade nog vid halv 11, fast sen var det upp igen 7.30 för att sedan åka och jobba. Vi hade ju terminstart för plask & lek idag. Det blev lite klabb, men det löste sig som det alltid gör ;) Och det bra var att idag så var det inte så kallt i vattnen som det brukar vara. Temperaturen brukar ligga på 27-29 grader men idag låg det på 30 och det var perfa ;) 
När jag kom hem hade mamma gjort mat. Sedan pluggade jag lite spanska och skulle kolla på filmen mitt liv som popstjärna som gick på tv ( i brist på annat)  Men jag och mamma somnade.. Sen har jag inte gjort så mycket mer. 
Ska gå och kolla på den första arn filmen nu iallafall med mina päron, får se vad det är för något skit? hehe., 
Skola i morgon, ska till fredriksdal på efter middagen. Kommer mer om det i morgon. Nej nu får jag gå och inta en plats i soffan för att mamma och pappa börjar bli lite otåliga nu.. ;P 
Puss på er! :*  

gårdagens klädsel, västen jag köpte i veckan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0