Goderafton!


kvällen blev kanske inte som planerat. Typ folket som varit i DK halvdäckade typ, så var i billesholm i sisådär 1-2 timmar ;P För att malin ville sova, men det kan jag förstå. Så syrran och emelie kom och hämtade mej så ville jag ha en MCflury så vi stack till statena för att handla det, På vägen in till stan så ringde kajsa så vi snackade lite, kom nu ihåg din läxa kajsa tills nästa gång vi ses! ;) När vi handlat våran glass så stack vi ner och körde en runda i stan och sen hem igen.
Nu sitter jag och snackar med laura (min älskade/saknade vänn från mallorca) Fast ska nog snart byta om till pjamas och kolla på någon film eller nått ;)
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0