vill vara man en vecka i månaden!

uuuuh, känner mej inte helt 100 altså! :(
sitter här och kallsvettas och har inte haft någon matlust nu i kväll. Får se ifall jag kollar på stjärnor på is. För att tv´n i köket är ju ipaj och den andra tv´n är säkert upptagen och jag vill bara ligga i min säng. Så det blir vell att jag kollar på någon film eller nått? Men ska kanske få ett tv kort av pappa sen så jag kan kolla på tv i datan ;)
Nej ska nog börja packa lite nu. För att i morgon är det jobb och på måndag så ska jag först till frisöen och beställa tid för slingning och sen ska jag hem till mormor och käka och sen blir det jobb.
Puss puss! :*


mood; pussycat dolls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0