2 dagar kvar!

Shuuuu!
Det kändes lite bättre att vistas i simmhallen i några timmar. Man blev på ett mycket bättre humör! Fast sen finns där ju dom barnen som är lite jobbigare än dom andra. Men idag simmade vi klädsim så det tyckte dom nog var rätt så kul! ;)
Har inte haft någon sådär speciell matlust idag. Skippade frukosten fy,fy! Och nu när jag kom hem så hade mamma gjort men år inte så mycket. Är hungrig som fan men känner inte för att äta. Men det är bara för att när man har mens så sväller magen upp och då känner man sig så fet om man äter (jag och mina fantasier)

Jag vill bara sova men det känns som att jag har 1000 saker som jag måste göra. innan jag åker och i morgon har jag inte så mycket tid. Just nu så sitter jag och snackar med laura. Aaaaaaah! får träffa henne om typ 2 dagar! Jag måste ju fortsätta med mitt packande så jag frågar henne vad för kläder som är bäst att ha med sig (väder mässigt). Fick just i svar att man typ kunde ha vårkläder & sensommar kläder, I LIKE! ;)

Saker som jag måste fixa innan dagen är slut!
*packa det mästa
*uppdatera ipoden med nya filmer
*uppdatera mobilen med ny musik
*kolla på tv/vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0