lost

ibland vill man bara försvinna!
Ikväll har jag den kännslan. Man är inte nöjd med sej själv och självförtroendet ligger på 5%, usch sonna stunder är hemska. Jag som trodde självförtroendet hade ökat för ett slag, men jag hade visst fel.. Säg inte att jag ska behöva gå in i den svackan igen. fast ska jag vara ärlig så hade det inte kännts fel ibland.
Varför jag har dåligt självförtroende är tex min kropp, hatar den över allt annat. Jag skäms för den nästan var dag. Fast ibland kan jag verkligen gilla den. Men man har vell sina stunder?
jag skriver det här för att jag kännde att jag var tvungen att få ut det. Men bli inte oroliga för mej för att det är såhär jag är, helt outsiders. Men vem fan är inte det?
Jag hade kunnat skriva flera rader här om hur jag mår just nu, men det pallar säkert ingen att läsa? Och jag kommer säkert inte må såhär i morgon, det är säkert bara för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0