stars on ice!

Hey hey!
är typ nästan precis hemkommen från jobb. Idag hade vi tränarmöte och sen hade vi vanlig träning villket gick hur bra som helst! (:
Även ikväll blir det plugg för min del. Sen ska jag in till grannen och kolla på stjärnor på is (: Och förståss plugga lite samtidigt, blöö på det!
Nej nu ska jag börja på min engelska redovisning om pearl harbor som jag har på tisdag! Ikväll blir det sängen tidigt för min del. För att imorgon är det jobb från 8.30 - 12.00 som tidigast. Men vi får se ifall jag behöver stanna längre..
Nej nu måste jag verkigen gå! Puss puss :*

Jag ser ut som ett ägg mellan en kiwi och en ...fluffboll.
Så synd att josefin åkte ut förra veckan :(
men tur att mina 2 favvisar inte kan åka ut ur leken,
Carina & Carolina, stor kärlek åt dom!! (:


VILKEN ÄR DIN FAVORIT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0