resultat

Såå! Toningen är klar och det blev vell bra. Det syns i så mycket för att i mej själv så har jag börjar bli mörkblond så nu har jag typ abar jämnat ut färgen i hela håret. Fast senare kanske det blir en annan färg men det får ni se då ;)
Har inte tagit några bilder än på håret så får göra det i morgon.
Ja i morgon kommer det bli en spännande dag! Föst har vi konferensprov, svenska & naturkunskap. Sedan efter lunch så ska vi på skolbio och kolla på flyga drake villket ska bli mycket intresant! För att vissa säger att filmen är hur bra som helst och vissa säger att den är kass. Men jag lovar att jag ska skriva lite om den i morgon om vad jag tyckte osv. Senare på kvällen blir det vattengympa, skööönt!
Nej nu sa jag plugga lite på mitt konferensprov jag har imorgon och sen ska jag kolla på morgon soffan! ;D

Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0