plugg, plugg, plugg!

Hey hey!
Redovisningen om first hotels gick hur bra som helst idag! (: Och svenska provet känndes också helt OK. Så imorgon har jag bara företagsekonomi kvar och sen är det helg ;P Först trodde jag att företagsekonomin skulle var hur svår som helst. Men har man varit med på lektionerna och om man läser lite i boken och kollar igenom anteckningarna så ska det nog gå vägen! Vi har 5 kapitel vi ska kunna, men det sista kapitlet är jag inte helt 100 på och jag har ingen här hemma som kan hjälpa mej, anna kan vell knappt matte? Så får jag IG på den biten i morgon så får jag ju sjävlklart göra om den senare så jag fattar det. 
Allmänt så har det gått bra idag. Anna frågade mej om jag ville gå på cirkus med henne ikväll men jag tror jag skippar den biten. Är så satans trött och som sagt så måste jag plugga!
Puss på er! :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0