pheew

Vattengympan gick hur bra som hälst, det blev en hel del skratt vill jag lova ;P
Plugget har vell gått sådär. Har läst igenom några sidor och försökt plugga in instuderingsfrågorna, så vi får vell se hur det går i morgon. Och jag är speciellt nervös för redovisningen i Hotell. För att michelle har skickar filen till mej det vi skrivit. Och sen har inte michelle varit i skolan på 2 dagar så vi har inte kunnat förbereda oss heller, så hoppas Heléne förstår i morgon och att vi får lite tid på oss iallafall att förbereda oss.
Jag trodde denna kvällen skulle bli hel strässig men nu känns det kanske så lungt. Ska kanske sätta mej ner och plugga lite företagsekonomi som jag har prov i på fredag..
Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0