packa pappas kapsäck!

Goder afton!
Har nästan packat klart allting nu, har bara några småsaker kvar. Jag kan säga att jag har med mej kläder för en extra vecka! Men man måste ju ha en massa kläder att välja mellan! ;D
Somsagt så har jag inte mått helt 100 idag men hittar man på en massa saker och har kul så tänker man inte på att man mår dåligt!
Jag snackade ju med min frisör idag om vilken färg jag skulle slinga håret i. Men så sa jag att jag hade funnit en snygg hårfärg från garnier. Den "guldiga" färgen som pernilla wahlgren gjort reklam för. Hon tyckte att det lät som en bra idé så efter väla så körde jag & anna innom maxi för att handla hårfärg & lite annat. kl 13.00 skulle vi vara hos mormor för att hon skulle bjuda på mat idag, potatismos & biffar typ (: det var mycket gott! Efter vi hade käkat så färgade anna mitt hår. Det blev faktiskt bra ;) Det skimmrar fint i ljuset, hehe! 17.30 var det dags för jobb. När träningen var klar så kom ingela fram till mej och sa att en till förälder hade frågat om jag och ingela var syskon, hahahaha! Det är typ den 10e personen som frågar det. Är vi verkligen så lika? ;D

Funderar på att packa ner det sista nu och gå och lägga mej så jag får lite sömn! Ska typ upp vid 2 halv 3 tiden i natt, pheeew.
Uppdaterar innan jag åker i natt! Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0