ONE WEEK BABY, ONE WEEK!

Hey hey!
idag började jag 10.10 med spanska prov. Tror nog inte att jag pluggat såhär mycket spanska i hela mitt liv, inte ens i 1an. Så jag hoppas verkerligen att provet gick bra nu, men det känndes bra iallafall! ;)
Idag hade vi även en föreläsning i aulan. Det var författaren Åsa Anderberg ­Strollos som skrivit boken bryta om. Först berättade hon lite om vad boken handlade om och sen lite om hur Hon hamnat där hon är idag. Det var faktiskt mycket intressant. Fast hon var inte så bra på att stå framför publik. För att hon hade en väldigt tyst röst och så.. Men annars så var det jätte bra. Så nästa termin ska min klass läsa boken bryta om. De håller just nu på att skriva manus m.m så det senare kan komma en film om några år.
När jag kom hem så lagade mamma mat, idag blev det hemma strödbakad torsk med broccoli, muuums så gott det var. Medans mamma städade så gjorde jag en bananpaj som snart ska få mina smaklökar att dansa ;)
Sen har jag även ränsat lite bland alla mina papper. Vi får så sjukt många papper i skolan som jag bara slänger i en hög på mitt rum. Men idag kastade jag en bunt iallafall. Så pluggade jag även lite på svenskan. Har ordkunskapsprov på torsdag.

Nu är det typ pyttelite mindre än en vecka kvar innan jag och mamma far till kära palma de mallorca!
snacka om vad jag är exited just nu! Det kommer vara så att jag inte vill åka hem, för det vill jag aldrig när jag är där. Jag kan säkert snacka lite med lauras pappa för att han vill alltid att man ska stanna en vecka extra! (:
                                                   jag i alcudia sommaren 2007, saknar det som faaaan! <3

imorgon blir det somsagt bio för min del. Så när syrran kommer hem så ska vi snackas vid ifall jag ska hemom innan eller ifall jag stannar kvar i stan? Fast jag funderar faktiskt på att sticka till väla. Det är så det sticker i fingrarna, JAG VILL SHOPPA!!

Nej, nu ska jag försöka slita mej. Snart börjar ju ugly betty och sen ikväll är det även morgonsoffan som man absolut inte får missa!
Puss puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0