lets get drunk!

Hey hey!

Najs skoldag idag. Gick igenom företagsekonomiprovet som vi hade förra veckan. G nivån var på 52 poäng jag och fick 45 vilken osis. Ska göra omprov nästa vecka fast bara på en liten del. Sen gjorde vi några frågor om konferens och skrev PM och sen slutade vi. Så jag tog bussen hem vid 2 tiden.
När jag kom hem så gjorde jag 2st svamp-bob tosters  (:
Nu har jag typ precis blivit klar. Har gjort vid mej lite inför kvällen. Ska snart få sjuts till malin. Ikväll blir det fest gott folk! ;)
Ta det nu lungt där ute! för det ska jag försöka göra, höhö*. Puss puss! :*
svamp-bob toastern jag fick av syrran när jag fyllde 15! (:

min middag; 2st svamp-bob mackor
lyssna på rix fm och läsa hänt BILD, i like!


kvällens enkla fest outfit! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0