johansson, johansson

Hey hey!
Kom typ precis hem från grannen. Först så pluggade vi lite, hon matte & jag naturkunskap. Sen var det ju dags för stjärnor på is! (: Vi skrattar alltid så mycket när vi tittar på det! Fast vi vill att Malin ska åka ut, men men. Vi får se när den stunden kommer. Och sen har vi ju våra favoriter också, men där är så många att välja mellan så man har inte någon son speciell. Sedan pluggade vi lite till och spelade playstation  ;P Sen blev det lite plugg igen och samtisigt så satt vi och snckade vi barnminnen med emelie och carl ;D  haha så roligt man hade det igentligen när man var liten! ;D

Nej nu måste jag verkligen gå och lägga mej ska typ upp 7.30 i morgon. Har inte bestämt mej än hur länge jag ska jobba iockmed att jag har naturkunsaps prov dagen efter. Men tar med mej boken så jag kan plugga lite där.
God natt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0