i <3 my neighbors!

Hey hey!
Varför kan jag aldrig sova länge på helgerna längre? Idag vaknade jag typ halv 9. Fast jag gick inte upp förrän vid halv 10. Jag kollade lite på miami ink. och sen blev det frulle.
Kl 14.00 var det klubbtävling med simklubben. Fick vara tränare där idag och de gick hur bra som helst. När jag kom hem så bjöd jag och anna in grannara på lite fika, det är faktiskt kanelbullensdag idag ;) Sen satt jag och snacka med josse och sålde lite oriflame produkter.  När anna och emelie kommit hem igen så började jag på maten. På menyn idag stod det bakadpotatis med kyckling, muuuums vad gott det var. Men kunde inte äta upp för att jag blev svinmätt ;P Sedan kom emelie och josefin in igen och då kollade vi på "stjärnor på is". Det var faktiskt riktigt bra, det är nästan så man ska  börja följa det ;P Vi hade jätte roligt åt programet iallafall och sen snacka vi lite om våra skidresor och sont vi varit med om.
Emelie och Josefin stack nästan precis hem, för att typ alla var trötta och jag ska upp kl 7.30 i morgon och jobbar till ca 14.00 sen ska jag hem och göra vid mej snabbt och sen möta upp kajsa på väla för en riktig kajsa & elin möjsdag (: + att det kommer bli lite shopping får man vell hoppas! ;)
Nej nu ska jag gå och lägga mej i sängen och kolla på svensson, svensson som jag missade idag pga. "Stjärnor på is"
God natt & puss på er! :*
josse & jag i sommras! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0