HIGH SCHOOL MUSICAL 3

hey hey!
Efter skolan idag så tog jag bussen till väla där jag fyndade ett par gråa chinos som jag tror att jag ska ha på mej på tisdag då man ska sitta mycket och då behöver man bekväma och snygga kläder! ;) Så nu har jag lugnat ner mej lite. Så nu behöver jag inte shoppa på ett tag ;)
Efter väla så fick jag ett sont sug efter burger king pommes, så jag stack in där och tog mej en cheesburger meal. Men jag blav så besviken för att pommesarna var inte som dom brukar. Men men.. Jag satt ett litet extra tag inne på BK och läste lite i boken, emma, mias dotter. Men vill bara läsa hela tiden. Undrar om det blir någonting kvar att läsa på planet?
Sedan tog jag bussen in till stan igen och gick upp på mammas jobb. Där satte jag mej ner i soffan och fortsatte att läsa i boken, hehe (: Efter typ 30-40 minuter så gick jag och mötte upp syrran vid "sevvan" så gick vi bort till söder på tasty house och köpte lite godis! (:
Sen begav vi oss till bion där mamma mötte upp oss lite senare! Det var lite pinsamt för att där var typ mäst småttingar som var och kolla på filmen, men va faan!! ;D
Filmen var bra iallafall. Känndes som ett perfect avslut av alla filmerna. Jag ska definitivt se den engång till (: Den var faktiskt lite sorlig i mellanåt men jag ville inte sitta i en biosalong och gråta till high school musical, haha ;D Så får göra det här hemma sen istället ;P
Jag ska inte berätta för mycket nu, gå och se den! Fast kolla på dom 2 första filmerna först så du hänger med i svängarna!

Denna dagen har varit riktigt nice! ;)

Nej nu ska jag kolla igenom mitt svenska prov jag ska ha i morgon i ordkunskap. Fast pluggade lite igår så det är rätt så lungt. Och det är mycket lättare än vad jag trodde det skulle vara.
Puss puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0