dag 1

Hola! ;)
resan gick bra, fast det var lite molnigt. Tony kom och hemtade upp oss pa flygplatsen sedam korde han hem oss. Vi kakade lite och sen gick jag och mamma & la oss for att vi var sjukt trotta. Vi sov i ca 1 och en halv timme. Sedan gick vi ner en runda pa stan. 13.30 skulle vi eta. Idag so kom even neus och kakade med oss, det ar alltid trevlige att fo treffa henne! (:
Nu sitter jag her ;) Ska nog snart ut po stan igen och kolla i en ny butik som oppnat med bara hello kitty, det var neus som sa det so jag & laura blev genast nyfikna. Och ikvall ska jag kanske folja med laura po ballet ;D ska nog ockso vara med  och dansa. Men for se hur jag mor for att just nu ar jag sjukt trott & sleden..
Puss puss :* ses i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0