ändrade planer

Hey hey!
idag var min förra klassföreståndare i skolan med sina tvillingar som hon fick den 12 juni tror jag det var. Så sjukt söta var dom, ville bara ha dom (:
Jag och malin skulle ju igentligen umgås idag, men så blev inte fallet. Så nu sitter jag här har precis ätit (är äckligt mätt). Så nu har jag typ 2 timmar på mej innan ugly betty börjar så då funderar jag på att skriva ner lönerna till dom på plask & lek så jag får det gjort så pengarna kommer in på kontot så fort som möjligt! Har jag tid över så blir det vell att jag börjar plugga lite på hotellprovet som vi har på torsdag. Iockmed att jag inte har så mycket tid i morgon då jag ska till frisören ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0