vintern är räddad! (:

shuuuu!
Idag var det skola från 9.30-15.30
Runt kvart över fyra så mötte jag upp mamma på väla för att jag skulle försöka finna mej en jacka. Jag fann någon på bik bok & vero moda som jag skulle köpa ifall dte blev krisfall. Men jag fann mej en everest jacka på stadiumistället.

Jo en sak som jag glömde berätta om igår var att när jag och sandra hoppade av bussen på knutan så skulle vi in på knutan så träffa vi på en massa knasiga människor. Tex, en man som sikta in sin rullator på en tant så hon snubblade över den. Lixom jävla idiot och sen kom där en annan knasig filur som gick med stavar, helt knas ;P

Nej nu är maten klar, mamma har gjort tomatsoppa, muuuums! (: Sen blir det Tv och tidigt läggdags för min del. Ska ta bussen 05.15 i morgon, pheeew. Goood luck to mee....  ;S


jackan jag inhandlade idag.
1299 är vell ett överkommligt pris! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0